Nové kurzy od října2020

25.08.2020

V říjnu začínáme nové pravidelné kurzy nanové adrese v omezeném počtu osob dle vládních naPokud se k nám tedy chceš přidfat, je třeba se registrovat a to na celý měsíc. Partnera nepotřebuješ (dobrovolně střídáme), ale je dobré si jej dovést. :)  Co se naučíte  si přečti níže...

Úterý
- 18:00 . 19:15 TANGO I.-II. (základy pro začátečníky)     
- 19:15 - 20:30 TANGO III.-IV. (průprava pro mírně a středně pokročilé)

Čtvrtek
- 18:00 - 19:15 "Femme fatale" Technika pro ženy (ODLOŽENO)
- 19:15 - 20:30 TANGOLABORATORIUM (pokročilí individuál)

CENY:
1 lekce - 220 Kč (pokud je v kurzu volno)
Dvou měsíční členství (standardní blok výuky 2 měsíce) - 1300Kč
Čtvrtletní  členství (možnost navštěvovat všechny dosažené úrovně) - 2400Kč

PODMÍNKY:
- peníze za zaplacenou lekci nebo permanentku se nevracejí
- možné využít náhradu za období COVID a to nejpozději do listopadu
- náhrady je možné využít při dlouhodobé nemoci po individuální dohodě

Více o nás zjistíš na  stránce o lektorech...

Rezervace

Vyplňte všechny potřebné údaje a my se vám ozveme co nejdříve zpět.

Co se v kurzech naučíte?

Aneb co očekávat a na co se připravit...

Tango pro začátečníky?

Zaměřujeme se na přirozený pohyb a napojení v páru. 

Dále se v tomto kurzu naučíme:
- princip pivotů
- ocho
- práce s osou a disociací
- tocadas v různých kombinacích
- změny směrů a rytmizace a další.

Pro koho je určeno Tango I.?
- tanec pro mne bude novinka anebo tančil jsem, ale už je to dávno"
- tančím jiné tance
- tančím tango už nějaký čas, ale chci znovu základy (protože už vím, že na nich vše stojí a padá...)"

Tango pro mírně pokročilé?

Zaměřujeme se na plynulý pohyb, radost z tance a propracovanější techniku pro společenské tančení...

Naučíme se:
- pokročilé techniky napojení a výměny prostoru partnerů
- sacadas
- křížení v různých směrech
- práce a využití paralelního a cross systému
- práci v giru a další.


Pro koho je Tango II.-III.?
- mám za sebou základní kurzy a chci víc...
- už jsem tango tančil nějakou dobu na milongách (tančírnách)h, teď mám ale delší pauzu
- základní kurzy jsou pro mě příliš pomalé

Tango pro pokročilé?

Průběžně pracujeme a zdokonalujeme techniku a učíme se složitější variace a náročnější napojení sekvencí, rozbíjíme zažité a učíme se nové možnosti...

Rozvíjíme variabilitu v:
- giro
- sacadas
- gancho
- boleo
- cross-ochoa různé salidas
- netradiční změny směrů, práce mimo osu atd...

Pro koho je Tango III-IV.?
- mám za sebou několik kurzů, pravidelně trénuji a chci víc...
- chodím pravidelně na tančírny (milongy) a chci se zdokonalit
- tango už tančím dlouho, ale mám dojem, že se to nikam neposouvá; chci inspiraci, ukažte mi, co bych mohl ještě vyzkoušet!"