Nové kurzy  2022

05.01.2022

Nevíš, kterou úroveň zvolit nebo chceš vědět, co se naučíš? Najdeš níže ->

ZNOVU TANČÍME - V NOVÉM STUDIU  (Rezervace pod výpisem kurzů)

Úterní lekce (možnost domluvení hlídání dětí)
17:30 -18:30 Femme fatale - Tango technika pro ženy (500,- kč / měsíc)
18:30 - 19:45 Tango začátečníci  (750,- kč / měsíc osoba )
19:45 - 21:00 Mírně pokročilí (850- kč /měsíc osoba )

21:00 -22:00? PRAKTIKA (8. a 22.3. // 5. a 19.4.)  -  (50,- trénink platba na místě 

21:00 -22:00? MILONGA PRO NESMĚLÉ (15. a 29.3 // 12. a 24.4)  (50,-  platba na místě)

Středa (možnost domluvení hlídání dětí)
17:45 - 18:45 Individual latino mix - pro radost (500,- kč měsíc )
18:45 - 20:00 - 21:15 Tango pokročilí - tipy, triky, drill ... (850- kč /měsíc osoba )
20:00 - 21:00 Tango začátečníci (mírně pokročilí) v malé skupině (750,- kč )
--> Při dvou párových kurzech je sleva 50% kurzu nižší úrovně <--

REZERVACE - ozveme se vám co nejdříve, případně nám napište na mail tangolabsteky@gmail.com nebo pošlete FB zprávu

Více o nás zjistíš na  stránce o lektorech...

PODMÍNKY refundace:
- peníze za zaplacenou lekci nebo permanentku se nevracejí

- měsíc platí vždy kalendářní, individuální lekce po domluvě při volném místě
- možné využít náhradu za období COVID 2021 a to nejpozději do června
- náhrady 2022 jen při dlouhodobé/vážné nemoci po individuální dohodě

Co se v kurzech naučíte?

Aneb co očekávat a na co se připravit...

Tango pro začátečníky?

Zaměřujeme se na přirozený pohyb a napojení v páru. 

Dále se v tomto kurzu naučíme:
- princip pivotů
- ocho
- práce s osou a disociací
- tocadas v různých kombinacích
- změny směrů a rytmizace a další.

Pro koho je určeno Tango I.?
- tanec pro mne bude novinka anebo tančil jsem, ale už je to dávno"
- tančím jiné tance
- tančím tango už nějaký čas, ale chci znovu základy (protože už vím, že na nich vše stojí a padá...)"

Tango pro mírně pokročilé?

Zaměřujeme se na plynulý pohyb, radost z tance a propracovanější techniku pro společenské tančení...

Naučíme se:
- pokročilé techniky napojení a výměny prostoru partnerů
- sacadas
- křížení v různých směrech
- práce a využití paralelního a cross systému
- práci v giru a další.


Pro koho je Tango II.-III.?
- mám za sebou základní kurzy a chci víc...
- už jsem tango tančil nějakou dobu na milongách (tančírnách)h, teď mám ale delší pauzu
- základní kurzy jsou pro mě příliš pomalé

Tango pro pokročilé?

Průběžně pracujeme a zdokonalujeme techniku a učíme se složitější variace a náročnější napojení sekvencí, rozbíjíme zažité a učíme se nové možnosti...

Rozvíjíme variabilitu v:
- giro
- sacadas
- gancho
- boleo
- cross-ochoa různé salidas
- netradiční změny směrů, práce mimo osu atd...

Pro koho je Tango III-IV.?
- mám za sebou několik kurzů, pravidelně trénuji a chci víc...
- chodím pravidelně na tančírny (milongy) a chci se zdokonalit
- tango už tančím dlouho, ale mám dojem, že se to nikam neposouvá; chci inspiraci, ukažte mi, co bych mohl ještě vyzkoušet!"