Štěky Yaku

10.07.2018

Tančím od 4 let, zpívám a věnuji se hudbě od svých 8let. Argentinské tango jsem poprvé potkala v roce 2008, kdy jsem je zkusila, ale skutečné pochopení tohoto tance přišlo o nějaký ten rok později. A přišla vášeň, která mne neustále naplňuje.

Potkala mne nemoc, kdy jsem se znovu učila chodit a mluvit, dostala se do naprosté izolace od světa a lidí, bojovala s obyčejným krokem, a stabilitou, nemohla se vyjádřit slovy. V tu chvíli opět přišlo takngo.  Tanec, který byl a je vždy více než jen pohyb. Tanec, přes který mne taneční parnteři opět naučili chodit, komunikovat, rozkvést jako žena a vplout s nimi do té krásné sentimentální hudby.

V Buenos Aires a Rosariu jsem mohla vidět použití tanga v širších a hlubších rozměrech. Od té doby jsem začala pracovat i jako asistentka tango lektorů v Buenos Aires a vyučovat v zahraničí i u nás.

Tangolab vznikl jako prostor pro předávání toho, co tak velmi miluji. Napojení, komunikace a společný pohyb v prostoru s hlubokým porozuměním. Zároveň se nám podařilo vytvořit krásnou tangolabovou rodinu, která se stýká i mimo taneční parket a tanec nás spojuje, překonává rozídly ve věku, národnosti i sociální skupině...

"Tango, více pro mne než tanec". :)